05.07.2024 09:00
A: AMAÇ, H: HEDEF, P: PERFORMANS GÖSTERGELERİ
A1 EĞİTİM ÖĞRETİM KALİTESİNİN ULUSAL VE ULUSLARARASI DÜZEYDE GELİŞTİRİLMESİ
H1 Lisans düzeyinde ders içerikleri ve müfredatının ulusal ve uluslararası düzeyde yeniden güncellenmesini sağlamak ve öğrencinin uygulamaya yönelik deneyimlerini arttırmak
P1 Güncellenen ders içerikleri
P2 Güncellenen lisans dersleri
P3 Lisans düzeyinde sosyal içerikli derslerin artması
P4 Lisans düzeyinde Matematiğin tarihi ve felsefesi ile ilgili derslerin olması
P5 Lisans düzeyinde bilgisayar uygulamaları ile ilgili derslerin olması
P6 Lisans düzeyinde bölümün akredite olması
H2 Lisansüstü düzeyde ders içerikleri ve müfredatın ulusal ve uluslararası düzeyde yeniden güncellenmesini sağlamak
P1 Güncellenen ders içerikleri
P2 Lisansüstü ortak derslerin belirlenmesi
P3 Lisansüstü düzeyinde bilgisayar uygulamaları ile ilgili derslerin olması
P4 Lisansüstü düzeyinde bölümün akredite olması
H3 Eğitim-öğretim süreçlerinde, ulusal ve uluslararası düzeyde tercih edilebilirliği artan bir bölüm olmak
P1 Bölüme kayıt yaptıran lisans öğrenci sayısı
P2 Bölüme kayıt yaptıran lisansüstü öğrenci sayısı
P3 Mevcut yabancı uyruklu öğrenci sayısı
H4 Değişim programlarını öğretim elemanı ve öğrencilerin katılımını sağlamak ve artırmak
P1 Farabi değişim programından faydalanan öğrenci ve öğretim elemanı sayısı
P2 Mevlana değişim programından faydalanan öğrenci ve öğretim elemanı sayısı
P3 Erasmus değişim programından faydalanan öğrenci ve öğretim elemanı sayısı
P4 İkili anlaşma yapılan üniversite sayısı
H5 Bölüm öğretim üyesi kadrosunu nitelik ve nicelik olarak geliştirmek
P1 Öğretim üyesi sayısı
A2 BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN SAYISININ VE KALİTESİNİN ARTTIRILMASI
H1 Uluslararası indeksli dergilerde yayınlanan yayın ve atıf sayısını artırmak
P1 Mevcut yayın ve atıf sayısı
H2 Ulusal ve uluslararası kurumlarca desteklenen proje sayısını arttırmak
P1 TÜBİTAK tarafından kabul edilen proje sayısı
P2 FÜBAP tarafından kabul edilen proje sayısı
P3 Proje yapan öğretim elemanı sayısı
H3 Öğretim elemanlarının uluslararası bilimsel toplantılara bildirili olarak katılımlarını ve bölümü temsil etmelerini sağlamak
P1 Bilimsel toplantılara katılan öğretim elemanı sayısı
H4 Uluslararası kurumlar ve üniversiteler ile TÜBİTAK aracılığı ile yapılan proje sayısını arttırmak
P1 Üniversitemizi bu projeler kapsamında ziyaret eden öğretim elemanı sayısı
P2 Bu projeler kapsamında yurt dışına giden öğretim elemanı sayısı
P3 Projeler kapsamında yapılan yayın ve atıf sayısı
H5 Uluslararası düzeyde bölümümüzde sempozyum düzenlemek
P1 Sempozyuma katılan öğretim elemanı sayısı
P2 Sempozyuma gönderilen bildiri sayısı
H6 Öğretim elemanlarımızın TÜBİTAK aracılığı ile lisans ve lisansüstü düzeyinde ders kitabı hazırlamasını sağlamak
P1 Ders kitabını hazırlayan öğretim elemanı sayısı
P2 Ders kitabının ulaştığı öğrenci ve akademisyen sayısı
A3 BÖLÜMÜMÜZÜN TANINIRLILIĞINI ARTTIRMAK
H1 Bölümün ulusal ve uluslararası düzeyde tanınmasını sağlamak
P1 Tanıtım faaliyetleri ve kitapçık hazırlanması
P2 Kitapçık dağıtılan ortaöğretim kurumu sayısı
P3 Ulaşılan ortaöğretim öğrencisi sayısı
P4 Yerel basını ve ulusal basını kullanarak faaliyet yapmak
H2 Yükseköğretim Kurulu ve TÜBİTAK kullanılarak yurtdışına gönderilen öğretim elemanı sayısının artması
P1 Yurt dışına çıkan öğretim elemanı sayısı
H3 Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısını AB standartına getirmek
P1 Öğretim elemanı başına düşen öğrenci sayısı
P2 Bölüm öğrenci sayısı
A4 BÖLÜM KÜLTÜRÜNÜ GELİŞTİRECEK AKADEMİK PERSONEL VE ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYONUNU ARTTIRICI FAALİYETLER YAPMAK
H1 Akademik personel ve idari personel için kurum içi eğitim seminerleri düzenlemek
P1 Organize edilen seminer sayısı
P2 Seminerlere katılan katılımcı sayısı
H2 Öğrencilerin motivasyonunu arttıracak faaliyetlerin yapılması
P1 Öğrencilere yönelik oryantasyon programları düzenlemek
P2 Matematik Topluluğu kurmak